The Weekend

Jag hade bestämt mej för att jag skulle vara spiknykter i fredags men det blev inte så, blev grillning med Erik, Erik, Jocke och en till som jag inte minns namnet på och om man grillar är ju öl typ ett måste. Sen hamnade vi på studentpuben i vattentornet där det dracks öl som inte en jävel har hört talas om tidigare typ men den gick att drick ändå =)

image60

Igår blev det Hugos där Dregen var DJ vilket medförde att det spelades jäklans bra musik om jag inte missminner mej helt :P Sjukt niice var det iaf. =)


Kommentarer
Postat av: Candra

Meeh, varför görs aldrig sånt när jag är med >.<

2007-05-07 @ 00:26:47
Postat av: Ankan

Vadå sånt? *-)

Postat av: Candra

Annat än palace :p

2007-05-14 @ 12:43:33
Postat av: Ankan

Jag var på Wasa igår frågade om du skulle me men det skulle du tydligen inte :P Men vi kan ju gå till Hugos eller nått nästa gång vi går ut?

2007-05-17 @ 21:26:51
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: Leanderella

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2010-12-06 @ 21:41:58
URL: http://leanderella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback