Valborg 07

Det sägs att man mår som man förtjänar men va fan har jag gjort för att må så här? Jag brukar ju inte bli bakis, speciellt inte efter den lilla mängd jag fick i mej igår. Det var niice igår fast vissa händelser var väl inte allt för roliga men säger som Hanna vi kommer iaf komma ihåg det här. Förfesta hemma hos Hanna med massa folk och sen drog vi till Palace fast det blev visst bara jag och Hanna som gick in där. Sen orkade inte jag gå hem så då såg jag till att hitta efterfest så att vi kunde ta första spårisen hem sen istället =)

Kommentarer
Postat av: Candra

Mjo, bakis känner jag igen, fy faan, har aldrig varit så dålig som jag var igår!! Fast jag drack dock massor (A)

2007-05-03 @ 00:32:26
Postat av: Johan

Hur kunde vi missa varandra där inne? :S Eller undvek du mig?

2007-05-03 @ 15:42:34
Postat av: Ankan

Haha aja d e ju bara valborg en gång om året..Jag gömde mej iaf inte måste vart du som höll dej undan om du nu var där..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback