Hur fan gör man 69:an uppochner?

Jag skulle behöva 198 kr för jag vill köpa den här tröjan Jag vet att jag köpte en nästan likadan här om dagen men nu är det som så att jag köpte brallorna som hör till den här tröjan för det fanns inga till den tröjan som jag köpte och jag har använt den tröjan jag köpte här om dagen så kan inte lämna tillbaka den =/ Jag har sånna problem, det är nästan lite synd om mej.
Min dator är krasslig. Måste programera om hela datorn så kanske dvdn börjar fungera annars får jag skicka i väg min kära lilla dator till datordoktorn. Jag vill inte skicka iväg min söta lilla dator så hoppas det räcker med att programera om den. Håller på att bränna ut all musik på skivor, assegt!!

Folk brukar tycka att jag säger knäppa grejer men jag tycker det är folk som hör knäppt.
Jag: Han kanske inte kan skilja på sexor och nior utan gör dom uppochner?.
Andreas: Hur fan gör man 69:an uppochner?

Kommentarer
Postat av: hanna

jävla lyxproblem

Postat av: Ankan

Att köpa en tröja för 198 kr är väl inte lyx?

2007-11-14 @ 19:50:10
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback