Jävla skitdag

Fy faan vilken jävla skitdag. Ångest vilket leder till att jag inte är riktigt närvarande, vilket kan märkas lite när jag kör bil vilket kan vara lite läskigt. Bilen har vart lite konstig hela dagen också men försökte hjälpa Martin att få igång hans bil ändå vilket vi inte lyckades med. Körde vidare en bit och fick soppatort och det gick inte att ringa från min telefon men det löste sej ändå så fick tag i pappa så han och Jocke kom med en dunk bensin. Men bilen startade inte ändå så då fick jag för mej att Martins lilla biljävel hade smittat min med nått äkligt litet virus. Så fick gå och lägga i pengar i biljettautomaten och sen försökte vi igen och då startade bilhelvete efter ett par försök. Sen när jag åkte hem följde snuten efter mej och när jag hade parkerat ställde de sej för min bil. Blev något nervös asså med tanke på hur jag kört idag. Hade inte körkortet med mej heller för det låg i pappas bil :S Men pappa kom upp me det för han såg att snuthelvete föjde efter mej och sen fick jag blåsa och så ställde de massa konstiga jävla frågor..Undra varför dom följde efter just mej för? *-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback