50%

Det blev aldrig av att vi åkte och våldgästa massa folk i fredags, åkte till Luddes (fiiina) kompis och festade lite ist och sen drog vi till Palace. På Palace träffade jag en jävligt full Alex och en ännu fullare Candra. Hähä. Jag fixade håret på Hanna på festen men hon blev tydligen inte nöjd för hon förstörde mitt mästerverk på en gång :S
image215
Igår hade jag tänkt att jag skulle vart hemma o kolla på Gudfadern men jag hamnade på Three Queens med Pernilla och Robin istället och sen senare kom Ludde och Amanda och ännu senare Patrik och Robert. Det var halva priset i baren woho =) Jag Pernilla och Robin drog till Otten en stund men det var helt jävla dött där så jag gick tillbaka till de andra på Three Queens och då hade Isabelle kommit dit också. När de stängde där drog vi vidare till Sveaskeppet,det förkortas nog SS för att det är ett SkitStälle..Hähä

Kommentarer
Postat av: Timsine

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback