Bombompbom

Ikväll får det bli att ta det lugnt, har lite ont i magen kanske är för att jag inte ätit ordentligt de senaste dagarna *-) Tacos skulle vara jäkligt gött och sen massa godis till efterätt!! Nån som joinar tacokväll eller? ;)
Var ute me älsklingspälsklingarna i torsdags, var på Wasa som var helt jävla öde så vi skulle gå till Hugos ist men de hade hunnit stänga så det fick bli Otten. Jag inte gilla Otten. Igår var det fest med dom gamla vanliga från klassen och nåra till hemma hos Andreas, sen hamnade vi på Deli och efter det gick jag tydligen till Palace medan de andra försvann någon annanstans, nice kväll iaf fast att jag var ganska seg, i alla fall i början eftersom jag va ute i torsdags oxå. :P

Var på skolbio och såg Last King Of Scotland igår, sevärd film så se den!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback