Finsk Fiskpinne

Hanna har tappat sitt minne är hon finsk eller finne? Hähähä

Usch var på stan idag så nu är jag i stort sätt pank =/ Fast jag är iof ett par brallor och en kofta rikare =) Beställde alla Psychofilmerna igår så ska ha Psycho-maraton när de behagar att anlända.

Helgen då, hmm minns inte så mycket tydligen, Jennie var iaf i stan och på Palace med mej och Hannish i fredags  jag övergav dom dock ganska tidigt, var trött och mådde inte bra så jag drog. I lördags var det fest hos Fia det var roligare än fredan, fast satt lite i min egen värld ett tag, nästan som i en glasbubbla men jag trivdes satt där o drack mitt vin och tänkte djupa tankar. :P Min kusins flickvän dök upp där också, det visade sej att vi hade gemensamma bekannta.

Aaah det är några jävla töntar som sitter i en jävla bil utanför och lyssnar på jävla skitmusik ashögt. DÖD ÅT DOM!!! Hatar folk som måste visa upp sina bilar och tror att dom är så jävla coola bara för att deras jävla rishög till bil råkar innehålla en baslåda.

Yalla Hej Doh Hej Doh!!

Kommentarer
Postat av: Pediaontario

I love guest books, keep up the good work!

Postat av: Bilalmona

Thanks for the info!

2009-03-19 @ 08:55:29
URL: http://bilalmona.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback