Förlåt!

Försöker sova men går inte så bra. Huvudet är fullproppat med dåliga gamla minnen som det valt att inte glömma bort. Det gör mej nästan illamåeende. Fattar inte att jag har vart en så elak människa, tror att jag vart elak mot alla jag känner på ett eller annat sätt. Har nog till och med förlorat kontakten med en hel del personer utav den anledningen. Förlåt till alla, jag menar det verkligen, extra mycket förlåt till de jag förlorat kontakten med. Ska bättra mej och tänka lite mer på konsekvenserna innan jag gör dumma saker. Jag vet ju att det i slutändan är jag själv som mår sämst av det. Tror egentligen inte folk går och tänker på att jag har gjort elaka saker mot dem men vissa saker tycker jag själv nu i efterhand vart så fel och elakt gjort så jag mår dåligt över vad jag har gjort fast att det kanske var jättelänge sen. Önskar att jag gjort saker och ting annorlunda eller kanske att jag inte gjort dom över huvudet taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback