Freitag

I fredags var vi ett par stycken hemma hos Ludde och festade lite. Man kan väl sammanfatta kvällen med julsånger, påskkärringar, jag har aldrig..., krossade glas, popcorn, is och salt.

image197
Hanna och jag som påskkärringar :P

image205
Amanda och Hanna.

image206
Pernilla.

image199
Ludde fick ta fram sopkvasten eftersom ett glas öde denna kväll var att bli mördad.

image201
Ellinor och Patrik.


Patrik fick den utmärkta idén att göra is och salt i sin hand, hmm undra hur den mår nu?

Efter ett par timmar hemma hos Ludde rullade jag och Hanna vidare till Palace. På vägen dit träffade vi ett par snygga killar från Tyskland, vi var tvungna att fråga om de verkligen sa Tyskland, jag trodde inte det fanns snygga killar där :P Hähä..Var roligare på Palace den här gången än vad det var förra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback