Jag behöver inga lyckopiller, jag behöver ett jobb!!

Idag har varit en riktigt jävla skitdag. Har vart så jävla nere. Jävla fittpengars fel, är fan övertygad om att det hade blivit en bra dag om jag skulle haft pengar och skulle kunnat shoppat. Man (eller jag) blir glad av att komma hem med massor av nya saker. Känner att det var allt för länge sen jag shoppade, jag är verkligen i behov av att göra det. Fy fan för att vara fattig.
image218
Kankse borde ta studielånet för att få råd att shoppa men skulle nog inte kännas bra det heller. Skulle behöva ett jobb men hur fan fixar man det liksom? Är ju typ omöjligt om man inte känner någon som kan fixa in en. Någon som läser detta som vill ge mej ett jobb eller kan fixa in mej någonstans? ;) Det var så skönt i somras när jag jobbade, fick en bra dygnsrytm och hade aldrig svårt för att sova, kände mej typ aldrig rastlös heller. Jag behöver liksom inga jävla lyckopiller, jag behöver ett jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback