Om pengar och (o)lycka.

Jag mår illa. Var på Ikea och Ikano med mamma nyss men det var pisstråkigt, ångesten kryper fram när jag känner att jag inte har råd att köpa grejer som jag behöver och det händer mej fan ofta. Jag skulle må mycket bättre om jag hade pengar, det är ren jävla lögn att man inte blir lyckligare av att ha pengar. Det blir man ta mej fan visst det!! Jag hatar att vara fattig, hatar att andra ska behöva betala mitt kaffe i skolan, betala mitt inträde och garderob på krogen o.s.v hatar att snylta på folk, det ger mej ångest, speciellt när jag aldrig har råd att ge nått tillbaka. Känns som att jag lika gärna kan gå och dö, vad finns det för mening med att yra runt och må dåligt och aldrig kunna göra nått p.g.a. pengabrist. Bättre att försvinna än att vara kvar och må piss. Vad får dej att må bra? Kan nästan slå vad om att det är pengar inblandat i det som får dej att må bra.

Kommentarer
Postat av: Askolivia

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback