Ond spiral

Det känns som att det här lovet kan vara en ond vändpunkt för mig, jag har en känsla av att jag kommer att återvända till en ond spiral som jag varit inne i många gånger förr. Känns som att jag inte klarar av att bara vara ledig i en vecka utan att ha något inplanerat varje dag utan att det ska bli skit av det senare. Har fått för mig att skolan kommer skita sig efter lovet, att min frånvaro kommer att öka lavinartat, att jag kommer skita i att göra klart uppgifter och få dom inlämnade. Men det är bara något jag har fått för mig vet ju inte säkert att det kommer att bli så. Men är redan sen med inlämningen av skapelseberätelsen som vi skulle göra på svenskan, den skulle vart inlämnad veckan innan lovet och jag har knappt börjat på den. :S
image220

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback