Hanna är bäst!!

Så jävla illa att en och samma sak kan få en att må skitbra ena stunden och senare få en att må askass. Varför måste allt bra ha nått dåligt med sej? Det var meningen att jag skulle göra ett jävla bajsarbete om eskimåer idag men jag låg i sängen hela dan och mådde för jävla illa istället, så nu får jag väl ta och göra skiten imorgon istället vilket inte alls känns bra. Jag HATAR att göra arbeten, det får mej fan att må dåligt. Jag pissar på det!!
Hanna är bäääääst hon såg till att jag kom hem igår efter att jag fått jävla cp-anfall och idag gick hon och köpte pizza till mej eftersom jag inte orkade gå mer än ett par meter ifrån sängen.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du haft en bra lördag och sover gott! :)

Postat av: hanna

puss på dig =)

2007-09-23 @ 23:02:18
URL: http://haninsch.bloog.se
Postat av: Konradjenny

really good site!!

2009-05-28 @ 11:45:54
URL: http://konradjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback