Hate It

Fy fan va illa det går för mej. Jag har sån jävla otur! Inte nog med att internet bara funkar lite då och då nu när jag väl hittade mitt arbete om eskimåer så visar det sej att datorhelvete inte gjort som jag sagt utan har skitit i att spara det som jag skrev igår så nu är det som så att jag bara har en halv sida skrivet om skiten igen :@ Ska nog skriva för hand nu så behöver jag inte skriva lika mkt, lite jobbigt om jag vill ändra på nått mitt i texten sen bara.

Jag hatar att städa men ändå städade jag mitt rum idag (första gången på hur många månader då? *-)) Så om jag klarade av att städa så kanske jag klarar av att göra det här jävla bajsarbetet också. Hatar att man måste göra så många saker som man hatar. Varför är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback