have2have en snygging!!! komsi komsi

Fan jag fattar inte att jag kan bli så jävla trött av att gå i skolan, vi gör ju inte direkt nått ansträngande liksom.
Ah jag hatar den här stan, varför finns inte det jag vill ha för? Dålig service i butikerna är det också. Bröllop på lördag och det enda jag har att ha på mej är klänningen men det skulle ju vara lite bra att ha en tröja till eftersom det är svinkallt ute nu och ett par skor skulle ju inte heller skada att ha. Problemas problemas när det inte finns här, jag vill ha ett par silvriga högklackade skor med remmar men det finns ju inte i den här hålan så nu fick jag ta och beställa från have2have så får hoppas att dom hinner komma innan fredag annars får jag gå barfota. Tröja får jag väl va utan, får hoppas att det finns någon snygging på bröllopet som kan låna ut sin kavaj till mej eller ännu bättre krama mej :P
image195
Så vad tycker ni gott folk? Snygga pjucks va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback