Jag vill fan INTE göra det här jävla skitgörat!!

Idag finns det omkring 100 000 jävla eskimåjävlar som lever i norra Kanada, Alaska, norra Ryssland och på Grönland. Och jag skulle inte kunna bry mej mindre om deras urtråkiga meningslösa jävla liv och jag vill absolut inte göra nått jävla fittarbete om dom på minst 2 st fucking jävla A4-sidor. Mitt liv kanske inte heller har så jävla stor mening men jag behöver i alla fall inte göra nått jävla arbete om det. Hatar att man jämt ska behöva göra massa meningslösa arbeten när man går i skolan och redovisningar av arbeten känns ännu mer meningslösa. Inte en jävel som bryr sej om vad någon annan säger ju och jobbigt är det att sitta och låtsas att man lyssnar när de andra redovisar och man själv skulle typ göra vad som helst för att få vara någon annan stans. Tror inta att det är nån som tycker det är så jävla kul att redovisa för den delen heller. Spyyyyr på det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback