Helgen

Värsta fina vädret idag =) Fick för mej att jag skulle CYKLA och hämta mina grejer hos FIa förut, fy fan vad jobbigt det var. Kändes att det var ett bra jävla tag sedan jag cyklade sist. När jag kom hem upptäckte jag att jag glömt kameran, lite surt alltså men får väl hämta den någon dag i veckan. Kanske borde cykla då också så kanske jag får lite kondition.
I fredags var vi massa folk hos Fia och drack öl och spelade lite spel och så, mitt lag vann typ hela tiden. Folk försökte få det till att jag fuskade men det gjorde jag faktiskt inte. Jag råkade tappa min telefon i golvet så att displayen gick sönder =/ Blev en sväng till Wasa också. Jag hade askul fast jag antar att det blev lite för mycket dricka för mådde nämligen inte så bra igår, var hur jävla bakis som helst. :S

Kommentarer
Postat av: Kaianna

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback