Hur Ska Jag Göra?

Jag var på interjuv på Kockens igår och jag fick jobbet så det blir att göra käk åt tjurskalliga turister i sommar. Jipppi!! Vet inte om jag vill jobba där egentligen men det är ju ett jobb och jag kan väl inte förvänta mej att få nåt bättre eftersom jag inte är så aktivt sökande. Jag har haft sån tur när jag fått jobb hitills har knappt behövt anstränga mej ett skit jag har blivit uppringd och så jobbigt är det inte att svara i telefon =)
Ett stort MINUS med det här jobbet är att jag bara kan vara ledig fyra dagar den veckan Hultan är. Tror jag ska ta ledigt ons-lör och ta kvällspasset på söndan. Undra om jag pallar det? Jag MÅSTE palla. Vill verkligen vara på Hultan så tidigt som möjligt.

Jag har lite beslutångest gällande två saker:
  • ska jag köpa en spegel med guld eller silver ram?
  • ska jag åka till landet idag eller imorgon?

Kommentarer
Postat av: nenny

angående spegeln: silver. utan tvekan.

2008-04-30 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback