Kan ni fatta att jag saknar er eller?

Jag har problem med pengar. Vi liksom stötter bort varandra. Måste försöka göra någonting åt det.
Hanna bjöd mej på hamburgare i måndags.
Fia bjöd mej på glass igår.
Hanna bjöd mej på kaffe idag.
När ska jag bjuda tillbaks då?

Satt och chillade med Hanna i Wasaparken förut. Spelade flippfloppsnusspelet ett tag, vi va skitduktiga. Vi kommer nog få vara med i OS och tävla när det blir en OS-gren. Sen kom Mia Bitch och ville chilla med oss så då fick hon göra det.

Hanna: - Du är CP.
Jag: Mupp heter det!!
Hanna: Så kan du ju inte säga det stod ju en mupp där..

Mia Bitch & Hanna försöker lura med mej på kryssning och sen weekend i Sthlm men så är det ju det där lilla problemet jag och pengar har. Vi måste fan ta och reda ut det här. Kan vi inte bli kompisar? Snälla jag saknar er jättemycket.

Kommentarer
Postat av: johannah

haha, jag är likadan! måste betala räkningarna prick den 25:e, annars har jag inte råd. dom försvinner på typ 3 dar! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback