La Weekend

Fy fan vad ormrädd jag är. Såg två ormar vid skolan i fredags och jag började typ hyperventilera och sen tjuta.
Var hos grannarna en stund i fredags. Det bjöds på dricka och käk. Dom frågade om jag ville jobba på ett gatukök och då svarade jag kanske det är ju ett jobb i alla fall bättre än inget och då ringde de upp ägaren till nåt gatukök i Sörping så ska på interjuv där på tisdag.
Lite senare satt jag, Hanna, Fia & Mia Bitch hemma hos Hanna och drack lite och sen åkte vi till Wasa.
Igår firade vi Cassandra som har blivit 3 år. Fan va fort tiden går!!!
Var på stan med Fia idag och jag var duktig och köpte inte ett skit fast att jag såg grejer jag vill ha. Jag kanske är sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback