Nytt inlägg

Fick pengar av pappa igår så jag kunde gå ut. Var dock inte så kul. Massa småglin överallt. Folk som är födda 1990 kommer liksom in. Börjar bli för gammal för att gå till Palace på fredagar. =/
Tessa och Rikard var hemma en sväng förut så nu har jag fått tillbaka mina grejer som jag glömde i Uppsala =) Har sökt till högskolan också, bygg och fastighetsekonomprogrammet i Halmstad blev det överst på listan följt av fastighetsekonomi i Karlstad och sen sökte jag massa ekonomiprogram, civilekonomprogram och lite annat. Sökte totalt till 14 stycken program på sju olika skolor i olika städer. Kanske måste ställa mej i bostadskö.
Var en sväng hos Karin och Classe ikväll och hjälpte dom att möblera om, blev middag där också och så kolla vi på nån film på tv som inte var alltför bra, snakes on the plane tror jag den hette.

Kommentarer
Postat av: Melvinmaria

Very well done. I enjoyed the site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback