Puss & Kram

Igår var det en läskig tant som kom fram till mej på stan och sa får jag sprida lite lycka idag med läskig röst och gav mej en flyer från en sekt. Jag tog emot den och gick snabbt därifrån. Må hon brinna i helvete!!!

Mamma fyllde år igår så va massa folk här, bland annat mina små sötisar <3



Är ensam hemma nu, blir så lätt uttråkad då. Försökte hitta någon som ville hitta på något förut och det tog ju sin tid innan jag fick tag i någon. Men till slut fick jag med mej Hanna, Erik och Gunnar till Fräcka. Funderar på om det är så lyckat och flytta någon anna stans för att plugga, kanske inte klarar av att bo i en stad där jag inte känner en käft?

Kommentarer
Postat av: nenny

det vet man inte förrän man prövat :P kram på dej ankan :) läskigt med tanten:S

2008-04-18 @ 22:11:04
Postat av: Thorhilde

A very nice site keep it up. Regards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback