Flyga drake

När jag slutade Marieborg fick jag en bok, Flyga drake. På baksidan stod det något om någon Amir och Hassan i Afganistan och min första tanke var fy fan vilken dålig bok den här kommer jag aldrig läsa. Hallå Afganistan måste ju va astrist att läsa om. Efter ett tag låg boken på topplistornas första plats och då kände jag mej nästan tvungen att ge boken en chans vilket jag också gjorde. Vet ni vad jag tyckte om boken? Jo jag tyckte den var bra, jag tyckte till och med att den var så bra att jag har skickat efter filmen. Än en gång har Marieborg försökt lära mej att inte ha så mycket fördomar mot saker och ting. Jag tror det var deras tanke när de valde den boken till mej, tror faktiskt att de var lite osäkra på om jag verkligen skulle läsa den också, lät i alla fall så när jag frågade varför de hade valt just den boken till mej för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback