Håll käften eller gå hem!

Idag blev det en sväng till Vimmerby och lite gluttande i affärer men jag köpte inget förutom en mjukglass. Vi tog en sväng till Frödinge och skulle käka ostkaka men det var stängt. Hallå det är fortfarande turistsäsong och då ska man fan ha öppet sju dagar i veckan. Det fick bli  pizza i Vimmerby istället och det funkade väl det med. Sen åkte pappa och Jocke hem och jag och mamma gick och möte Sofia och Annette och gick sedan och kollade på Mamma Mia. Jag kan säga att jag föredrar att gå på bio hemma i stan, skönare stolar där. Det är en sak jag inte fattar och det är varför folk ska sitta och snacka när man är på bio för? Det var inte så mycket babbel idag men det förekom ändå. Om man vill kolla på film och snacka samtidigt kollar man på film hemma så det så!!!! Så håll käften nästa gång du är på bio eller gå hem!
Det går typ inte kolla på tv här nu för det är atmosfäriska störningar som gör att sändningen är dålig och allt hackar så funderar på att kolla på nån film om det finns någon bra sådan på Jockes dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback