Tidsoptimist ja visst!

Idag har min dag gått ut på att träffa massa underbara människor som jag kommer sakna massor. Först fikade jag med Pernilla på stan och gick runt och kollade lite i affärer sen satte vi oss vid Hörsalsparken (av alla ställen) och kollade på folk i nån timma. När jag kom hem var Ullis, Cassandra och Xander här så att jag skulle få träffa dom innan jag flyttar och nu nyss var jag, Candra och Jocke på Donken och käkade glass och snackade massa skit. När vi skulle åka därifrån träffade vi Ali och Nico på parkeringen så vi blev kvar där ett tag till och snackade massa skit med dom. Nu är jag hemma och inser att jag faktiskt har ganska mycket mer kvar att packa. Men jag optimist i den här frågan och väntar med att göra det till imorgon bitti av tre anledningar, den första är att jag hatar att packa så jag väntar helst med det in i det sista, för det andra så står flyttkartongerna i mamma och pappas rum och dom har gått och lagt sej och jag vet inte hur man viker ihop dom och för det tredje har jag nog inte ens fattat att jag verkligen ska flytta imorgon så det är ju ingen brådska med att packa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback