Kontakt


Brorsan påpekade nåt om att vi typ aldrig ses när jag skjussade han och det är fan sant och ömsesidigt. Det fick min tankeverksamhet att sätta i gång. Hur fan kommer det att bli nu när jag flyttar? Jag vet ju att jag är jättedålig på att höra av mej till folk så kommer jag tappa kontakten med typ alla nu eller? För det lär ju inte bli bättre av att jag flyttar? Jag har fått det påpekat flera gånger att jag är dålig på att höra av mej och jag har faktiskt försökt att bättra mej fast kanske bara mot de som har påpekat det och jag har inte blivit bra på det än fast lite kanske lite bättre i alla fall? Fattar inte varför jag inte hör av mej till folk för och varför jag har så svårt att ta första steget, det är till exempel oftast andra som får börja prata med mej på msn, jag har tänkt ringa Pernilla sen i torsdags för det är en sak jag vill prata med henne om men jag har inte ringt än, jag har tänkt typ hela sommarn att jag vill träffa Tobbe, Ullis, Cassandra & Xander men inte hört av mej. Hallå vadå kokobäng? Hur gör man för att hålla kontakten? Det känns liksom som att folk har bättre saker för sej än att göra det.

Kommentarer
Postat av: Erika

vet PRECIS va du menar...när bär flytten av?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback