Packat och (nästan) klart

Idag när jag vaknade bestämde jag mej för att börja packa eftersom alla säger att det tar SÅ lång tid att göra det. Fattar inte vad det är som tar sån tid för folk. Vi höll inte alls på länge kanske en halvtimme och jag är nästan klar, har typ bara kläderna kvar. Jag langade grejer till pappa som fick lägga ner allt i kartonger. Saker ligger lite huller om buller men vem fan bryr sej? Allt ska ju packas upp ändå och jag ska försöka få upp allt på en gång på onsdag. Orka bo bland massa kartonger liksom. Jag hittade ett par asfina stövletter när vi packade som jag hade glömt bort att jag hade, måste klacka om dom och sen är de som nya. =)
Snart dags att åka och jobba, sista dagen på jobbet idag, på ett tag i alla fall får jobba extra och så om jag vill när jag kommer hem men vet inte om jag vill det får se hur det blir. Känns som jag kommer ha roligare saker att göra när jag kommer hem än attt jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback