Mamma Mia

Ikväll har vi vart uppe hos Sofia och dom och ätit räkmackor och så *mumsigt* Jag gav Ville en sandlådeleksaksfisk och sa att om man vill vara lite busig så kan man kasta den på backen och han gjorde som jag sa haha..Så jävla söt unge alltså. Nästan så att jag också vill ha en liten bebis men bara nästan..
Det blev bestämt att jag, Sofia, mamma och Annette ska gå på Mamma Mia i Vimmerby imorgon så det blir en heldag hemifrån imorgon alltså. Kanske är dags att gå och lägga sej nu så att man orkar med morgondagen. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Erika

fan va alla springer på mamma mia..fattar inte riktigt grejen... :-P

jaa vi får höras sen mer om d, men vore ju riktigt kul!!! :-D

shoppa inte ihjäl dej nu :-o (kom kanske inte från rätt käft haha)

Postat av: Emretanja

I love this page.

2009-09-23 @ 09:17:56
URL: http://emretanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback