Fy fan för äckelkänslan

Jävla äckelkänsla att tränga sig på då. Jag hatar den. Kan inte somna nu tack vare den. Tror äckelkänslan kommer när jag inte har kontroll över saker och ting.  Jag ska flytta om två veckor och har ingenstans att bo. Jag vet att det kommer att lösa sig (alla säger att det kommer göra det i alla fall) men frågan är om det kommer bli en bra lösning? Och det kommer kanske bara vara en tillfällig lösning vilket inte är någon vidare bra lösning. Jag skulle må så jävla mycket bättre nu om jag hade allt ordnat med boende i Halmstad. Idag har jag till och med funderat på att skita i att plugga i Halmstad bara för att jag inte har någonstans att bo, kollade till och med vad det fanns för något att plugga på LIU som man kunde anmäla sig till nu. Jag orkar fan inte flytta till Halmstad och hålla på och flytta runt massor där nere. Jag vill ha ett bra place att bo på från början och som jag kan bo på länge.
TID! Jag behöver för i helvete TID!
Har inte träffat my friends på asläng känns nästan som att jag inte har några. All my friendes are dead!! Har inte ens pratat med dom på ett bra jävla tag. Hur mår ni? Vad har hänt sen sist? Vad har ni för planer för hösten? Ska ni flytta? Ska ni bo kvar här? Har ni hittat lägenhet? Har ni kommit in på den utbildningen ní vill? Vad ska ni plugga? Vad har ni gjort i sommar? När ska vi ses? Kommer vi hålla kontakten?

Kommentarer
Postat av: jenny

jag kan ju bara säga det ankana att nördu flyttar så kommer ni bara glida ännu mer från varann. eller iofs beror det ju på hur mycket ni vill från båda håll. om ingen hör av sig för att den tänker att nä men den hör aldrig av sig till migså kommer det fortsätta så. Känns som jag blvivit totalt bortglömd här i jönköping. de enda som ringer ofta är päronen. iofs begär jag ingte mcyket mer efetrsom jag själv inte gör mer men grejen är den att alla tycker jag ska komam till dom. hur svårt är det att hälsa på en kompis som flyttat lixom? tydligen jätte svårt...

nu ska jag snart till mitt pissjobb. ta hand om dej anka. puss från nenny

2008-08-06 @ 10:21:38
Postat av: Candra

Hej vännen :)

Tänkte att vi borde ses mer innan du&jag flyttar.

Och sen behöver jag verkligen ha mitt legg tillbaka med :D

Puss puss

Postat av: Ankan

Candra: Ja det borde vi verkligen men jag jobbar ju så jävla konstiga tider hela tiden :S Men nästa vecka nån dag kanske? Hanna har ditt leg. Puss



Jenny: Jo det är väl så. Hoppas det går bra på pissjobbet ;) Puss

2008-08-06 @ 22:20:39
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Såklart du ska flytta! Blev det inget med den där lägenheten? Du nämnde att de hade bostadsgaranti, eller hur? Även om det är en sunkig studentlägenhet är det kanske det du får ta i början tills du hittar något bättre. Du kan ju inte ge upp bara för att det kommer lite motgångar =)Funkar det inte sen efter en termin så är det inte värre än att hoppa av skolan. Då har du iaf provat på det. När är det du ska flytta ner då? Datum? Funderar på vart jag befinner mig om jag ska hänga på.... Hörs! Kram

2008-08-07 @ 09:49:17
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Ankan

Såg en lägenhet på studentlya igår som verkar bra men det var för sent för att ringa då så skickade ett mail och nu kommer jag inte in på den jävla fittsidan så jag kan kolla numret så kan inte ringa nu helelr =/

Jo det är bostadsgaranti så kommer säkert bli så att jag får utnyttja den :S Nollningen börjar den 21 tror jag så åker väl dit då antar jag om jag har nånstans att bo. Ja häng me =) Skaffa jobb i Halmstad också så kan vi bo ihop ;) Hihi. Är det den här helgen Rosie och Lasse gifter sig?

Kraaam

2008-08-07 @ 19:48:50
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: Erika

å så jobbigt!jag förstår precis hur du känner inför flytten, först ett nytt ställe å allt va d innebär å så ingen trygghet över huvudtaget för att man inte har nånstans å bo!d måste man ju ha för att d ska funka,annars kommer du säkert bara lessna på skolan...

är d redan så snart du sticker?guu va tiden går fort...

kramis!



har förresen ba provat busfabriken i lnkpg, J tyckte att d va som ett "vuxendagis" å vägrar gå dit igen...jag tyckte nog d va rätt okej :-)men jo,lite liten e nog lukas än!

2008-08-07 @ 20:55:39
URL: http://maaama.blogg.se/
Postat av: Tessan

Näe nästa helg är det de gifter sig!

Ok, men har du mailat kanske det räcker, de kanske tar kontakt med dig. Hmm jag ska eventuellt till malmö den veckan, men jag kan ju alltid komma o hälsa på sen =) Jaja det löser sig! Hörs, kram

2008-08-07 @ 21:33:25
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Ankan

Ah okaj du får skicka bilder på hur snygg du är i din fiiina klänning sen ;)

Tror det är bättre att ringa och tror man måste vara ganska snabb med att göra det också för att få lägenheten.

Bestämt vad du ska göra i höst än?

Ja de får du göra, sen när jag har nånstans att bo.

Krams

2008-08-08 @ 11:21:13
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback