Vad gör ni på onsdag?

Vad gör folk på onsdag? Tänkte om vi skulle ha avskedsutgång för mej då?
Det blev en sväng till Västervik idag men hade ingen vidare shoppinglycka. Hittade lite smycken som jag ville ha men jag kände att jag inte riktigt hade råd med det och så hittade jag lite koftor och så men det känns för tidigt att köpa det nu. Men köpte i alla fall en t-shirt fast det var mest bara för att jag skulle ha köpt nåt men den är fin i alla fall. Hittade massa väskor också men dom var lite väl dyra tycker jag.
Imorgon blir det Vimmerby, får hålla tummarna för att jag har bättre tur där. Hittade ju massor fynd sist jag var där. Sen blir det nog en sväng till Frödinge och käka ostkaka också.

Kommentarer
Postat av: Erika

å snälla ta me mej uuuuut!!!!! tvinga mej å komma bort hemifrån ja har snart fan vuxit fast här på tomten ;-P

Postat av: hanna

kan va med en stund. eftersom jag ska jobba på torsdag. tror inte det ä nån bra ide att jag blir full nu när jag har så mycket i huvudet oxå. Kankse ballar ut

2008-08-08 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback