Vattenläcka och halft strömlösa yippi!!

Vi har ingen el på övervåningen upptäckte vi igår kväll så jag vägrade att sova där och gick och la mej på madrassen i stora rummet istället. Jocke påstår att jag snarkade så att han fick gå upp på övervåningen och sova där. Hähä. Ett annat litet problem vi har här är att vi förmodligen har en vattenläcka i ett rör som ligger nergrävt i gräsmattan så  pappa, Jocke och (alllra mest) Ingvar håller på och gräver upp gräsmattan FÖR HAND!!!! Fatta vad jobbigt.
Jag och mamma ska nog åka någonstans idag men vet inte riktigt vart än. Blir väl troligtvis Vimmerby eller Västervik men jag vill åka till något "nytt" ställe men det kanske blir för långt. Aja får se vart det bär av.
Det är så irriterande, det funkar inte att gå in på studentlya.nu från den här datorn helt plötsligt så kan inte kolla efter lägenheter :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback