Ett par saker mindre att bekymra sig om

Har fått lite gjort ikväll i alla fall. Har handlat, gått igenom posten och betalat lite räkningar. Hittade svaret på mysteriet med porkoden, blev lite förvirad förut när inte portkoden funkade och trodde jag glömt bort den men hittade en lapp i högen där det stod att den inte kommer att fungera under en period på grund av säkerhetsskäl, antar att det är för att många åker hem och så nu över jul. Känner mej lite lurad, hade nämligen fått en räkning från Landstinget i Halland för att jag hade vart hos läkaren i skolan, trodde fan det var gratis när man gick genom skolan men det var det ju inte så nu känner jag nästan för att gå och ta det där jävla blodprovet så att jag får så mycket valuta för pengarna som möjligt. Inte för att jag tror det kommer visa nåt men man vet ju aldrig..
Det fanns ett par roliga saker i posthögen också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback