Försvunna.. =/

Tömde min cd-spelare på skivor här om dan eftersom den slutat fungera och det är flera stycken skivor som försvunnit :S Riktigt jävla surt!! Hittar inte Guitat Hero heller, har kollat i flyttkartongerna flera gånger men hittar det inte =/ Konstigt att saker bara kan försvinna av sej själv.

Undra hur en perfekt jul ser ut? Jag känner nog att jag vill ha allt eller inget men det blir jämt nåt mellanting. Skulle vilja uppleva en julafton där man äter riktigt julbord med typ 100 olika sorters mat, det snöar massor ute, en riktig gran, tomte och alla får allt det de har önskat sej och är supernöjda eller så vill jag ha filmkväll och käka pizza och låtsas som att det är vilken vanlig helg som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback