Helgen

I fredags ville jag och Hanna dricka öl men alla dissade oss så vi blev lite opepp på att göra det och då ångrade sej helt plötsligt Anders och Kalle så blev att åka dit och öla ändå. Sen blev det Wasa eftersom det är enda stället vi kommer in på helt gratis eftersom vi kan lämna jackorna hos Fredric då.
Hanna jämförde sej själv med en kamel, undra om hon visste att en kamel kan dricka 100 liter vatten vid ett tilfälle  och sen klara sej på det i ett halvår då?
Var halft död igår sov typ hela dan och sen låg jag och degade i soffan nån timme på kvällen och sen blev det sängen igen. Fattar inte att jag kan sova så mycket.
Var en sväng på stan med Fia idag, hon köpte en assnygg jacka. Jag vill och behöver oxå köpa ny jacka men har inte riktigt råd med det =/ Måste skaffa mej ett jobb eller nåt! Vi fikade på Skafferiet oxå det är riktig mysigt där, man borde gå dit oftare tycker jag.

Kommentarer
Postat av: hanna

ja om jag har sex mycket på en gång så klarar jag ju mig jätte länge sen men det var ju inte hur mycket vatten dom drack du skulle kolla upp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback