Måndag

Sov dåligt i natt. Hatar när jag inte sover ordentligt.
Var på stan med pappa förut och letade vinterjacka men alla tänkvärda är så jävla dyra, typ 1500 och uppåt, jag har inte råd med det nu. =/ Hoppas nån tar över min lägenhet vid årsskiftet så att jag inte behöver betala nån mer hyra för då har jag råd att köpa en vinterjacka nästa gång jag får pengar =) Vi fikade på Fråcka uppe på Linden, jag åt en macka och mådde lite smått illa av den i flera timmar efteråt :S
Vi gick förbi där nere vid Knäppingen eller vad det heter oxå, det är jättemysigt där, måste se till och gå och fika där nån gång!!
Imorn om jag orkar upp på förmiddan tänkte jag åka ut till Maxihuset och kolla om jag kan hitta nån jacka där. *Hoopas*
Har börjat kolla på Dexter säsong 2 nu, hittade nämligen det med text på Jockes externa hårddisk. Jag vet jag är lite efter men jag föredrar att slippa vänta på nästa avsnitt när jag väl börjar kolla på det för det är så jäkla spännande ibland så att man verkligen vill se nästa avsnitt på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback