Snart är Halmstad historia...

Jag cyklade till HFAB förut och fy fan vad jobbigt det var att cykla. Skulle till skolan och sen till Elly och Limpan efteråt men åkte hem och lämnade cykeln i mellan för att det var så jävla jobbigt att cykla. Reception i skolan hade stängt så måste gå dit imorgon istället :S
Kollade på film och käkade lövbit och pommes hos Elly och Limpan, riktigt mysigt. Hade jäkligt bra timing för precis när filmen var slut ringde pappa och sa att de snart var här. Vi har nästan packat klar allt nu och det gick på mindre än 1½ timme. =) Hoppas det går fort att få ut allt ur lägenheten och att städa imorgon så att vi inte kommer hem allt för sent.

Ah just det, var fest hos Maria igår och så blev det Kåren. Var inte så mycket folk som jag trodde att det skulle va men det var kul ändå. Och det bästa av allt jag var inte bakis idag =) Hähä var lite rädd att jag skulle bli det eftersom jag vart så sjukt jävla bakis de två senaste gångerna innan det.

Kommentarer
Postat av: E

japp, hör runt du d blir asbra :-)

funderade på om man måste boka bord?d kanske e asmkt folk där på en lörda?

tänkte vilken tid du kan isf?

jag tänkte annars vid typ 18?



kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback