Svartsjuka och hemlängtan

Ibland kanske jag säger vissa saker till personer jag inte borde säga vissa saker till. Jag vet inte om det bara var att strö salt i såren genom att säga vad jag visste. Fattar inte att man kan vara så svartsjuk, fast det kanske inte är nåt man rår för? Det är nog inget man är för att det är kul, är nog jobbigt att inte kunna lita på personer som man har så nära relation till..

Ska åka till Halmstad nån gång mellan 2-3 i eftermiddag, känns inte alls bra. Vill inte alls åka dit, inte själv i alla fall. Nån som vill komma och våldgästa mej ikväll eller bli våldgästad av mej? ;) Känns inte alls bra att jag ska vara i den där lägenheten själv..Hoppas tiden går fort så att det snart är fredag och jag är hemma igen och aldrig mer behöver åka tillbaka. Har fan hemlängtan innan jag åkt hemifrån..

Kommentarer
Postat av: Lillis

Är det mig du skriver om så är du ju störd i huvudet! Du vet ju inget om mig och vår relation!

2008-12-15 @ 15:19:14
Postat av: Ankan

Iof inte fick bara för mej att det var så, man ser ju inte att det är han på bilden och om man kollar igenom bilderna så noga och får för sej att han vart otrogen för att han höll i min arm så fick jag en känsla av att det var så (och för en sak du sa när du var tillsammans med Henrik). Men jag kan ha fel bra i så fall. Sorry.

Postat av: Lillis

Har man varit tillsammans en längre tid så ser man ganska direkt om det är ens pojkvän på en bild. Det behöver man inte överanalysera för att se! Han håller inte I din arm, han håller OM din arm och jag sa inte ett skit om att han var otrogen pga ATT han höll i dig. Jag frågade ju liksom inte det för att han höll i dig!! Och vadå för en sak jag sa när jag var ihop med H?? Det har varit slut mellan honom och mig ganska länge nu så jag fattar inte att du går och tänker på det.

2008-12-15 @ 21:01:19
Postat av: hanna

psyko heheheheh

2008-12-16 @ 14:25:24
URL: http://haninsch.blogg.se/
Postat av: Erika

oj vilka intriger som pågår här på din blogg ankan! hehe, snart behövs inte TVn längre ;-)))



så du e i halmstad nu? tror du vi kommer kunna ses i helgen? när har du planerat o komma hem igen?

många frågor, men jag har ju inget liv så d blir lätt så ;-)



kramis

2008-12-16 @ 14:33:19
URL: http://maaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback