Blablabla

Jag är trött (för ovanlighetens skull).
Känner inte alls för att åka tillbaka till Halmstad så jag blir nog kvar här ett tag till. Känner inte för att göra så mycket över huvudet taget faktiskt. Vill nog mest bara vara i fred, (fast det finns ju undantagsfall..)
Helgen var helt okej, vet inte vart jag har vissa personer bara och det stör mej. Känns som livet är satt på repris fast att vissa personer och situationer är utbytta men att slutresultatet kommer bli det samma som innan, skit/misslyckat. Jag tycker jag har förändrats till det bättre i vissa situationer i alla fall men just nu känns det som att det inte spelar någon roll, jag har inte vunnit ett skit på det. 
Kan det aldrig hända nåt nytt på riktigt!! Skulle vara så skönt om allt inte skulle vara så komplicerat. Har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv, ibland önskar jag att jag var muslim så att jag inte skulle behöva veta det, jag skulle bli bortgift och inte ha någon egen vilja eller nåt att säga till om. Okej jag önskar inte det på riktigt men ni fattar..

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahaa fattar precis va du menar, jag börjar också få lite smått panik va jag ska göra efter mammaledigheten... varför måste den ta slut tänker jag ibland fast jag ändå tycker att d ska bli skönt o inte "bara" sitta hemma... typ dubblakänslor...



när flyttar du hem på "riktigt" då?

vi måste försöka ses snart också!!! jag vet att jag har svårt o komma hemifrån nu, men när vi flyttat till stan blir d ju mkt lättare! vi flyttar i slutet på jan förresten :-)



kramkram

Postat av: angelica

Bara du är här i helgen, då blir de julmys!

2008-12-02 @ 19:57:57
URL: http://www.shoegirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback