Är det normalt att bitas när man hånglar?

Igår hade Camilla sin 35 års fest vilket är anledningen till att jag mår som jag gör idag. Det var ganska kul stundvis. Jag började grina för att en kille var ärlig mot mej och sa vad han tyckte, jag skäms! Men va fan jag fick kräkkänsla för alla var så gamla och jag var värsta snorungen, fick ångest över livet. Fan det var nån tönt som snodde min tröja så jävla surt! Är det normalt att bitas när man hånglar? Jag har fan bitmärken i tungan och i läppen och kan knappt prata eller nae det har jag inte men jag skulle kunna haft. Ah fan jag vill inte ha skola imorn jag orkar inte jag måste ha en dag till att återhämta mej på. Jag hatar att ha lov, det gick typ bra fram till i onsdags sen fuckade sej dygnsrytmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback