Bandlistan är sen i år.

Det slog mej just att jag inte har skrivit någon lista på vilka band jag ska (eller vill kanske är ett bättre ord) se på Hultan i år. Jag har brytit en traditon. Av någon konstig anledning har jag alltid missat nåt, några eller typ alla band jag velat se men den traditonen kanske också ändras i år eftersom jag inte har skrivit någon lista men det är nog inte så troligt att så är fallet. Va fan det kanske blir en lista tids nog ändå, men förr om åren har jag alltid påbörjat listan vid första bandsläppet. Jo det kommer nog bli en lista i alla fall, den kommer i ett senare inlägg så om du är intresserad kan du ju ta och jämföra om du har lika bra musiksmak som jag har då.
Bandlistan kanske håller på att dö ut, jag kanske har vart på Hultan för många gånger för att göra en. Det är som önskelistor till jul, när man var liten skickade man iväg dom flera månader innan jul, nu skriver man inte ens nån och om man skulle skriva nån så gör man det bara någon dag innan självaste julafton. Man har lärt sej att man ändå inte får allt det man önskar sej. Med bandlistan har man lärt sej att det spelar ingen roll att den finns man missar garanterat hälften av alla band man vill se ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback