Blev Palace för femtioniontusensjuttioåttonde gången typ..

Igår,fredag, satt jag, Hanna, Candra & Isabel hemma hos Isabel och glodde innan vi drog till Palace. Var inte så överdrivet roligt. Det var en tönt som var ute efter mej och höll på och terra mej massor, han påminde mej om att han terrat mej förut och på nåt jävla vis har han fått tag i mitt nummer. Hans kompis var snygg skulle vart roligare om det var han som var efter mej. Hähä..En annan irriterande sak som hände var den att min fin-fina väska gick sönder! *surt som faan*
Min kamera på mobilen suger panterpenis hårt!!!!

image318
Isabels julgran/påskris

image313
Hanna & Candra jämför sina cp-fötter

image314
Candra & Hanna

image315
Candra & Jag

image316
Isabel

image317
Hanna

Kommentarer
Postat av: amanda

fyllon.

Postat av: Ankan

Haha ja nån måste ju va d oxå din lilla soffpotatis :P

2008-02-16 @ 19:07:27
URL: http://mordvapen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback