Hata laglydiga idioter

Idag tog jag och min lilla bil en åktur till landet. Oh fan vad vi hatar folk som inte vet vart gasen sitter och måste köra så jävla lagligt hela tiden. Vi hatar hastighetsgränser. Jag har nog kommit på vad jag vill bli när jag blir stor, jag vill bli rallyförare. =) Hähä..
Dom har målat om lilla rummet här i en asful färg, glömde kameran hemma annars skulle jag lagt upp en bild här och visat hur fult det är.
Alltså jag vet inte om jag orkar vara kvar här enda till imorgon har vart här i knappt två timmar och har redan bajstråkigt, får inte ens särskild god mat. =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är nästan lika negativ som isabels israeliska polis!

2008-02-18 @ 18:01:38
Postat av: Ankan

Haha ja kanske det men bara nästan.

Postat av: Belle

Hon är absolut lika negativ som polisen, och han skulle ha hatat henne för att hon körde så fort :)

2008-02-18 @ 20:09:38
URL: http://isabelles9liv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback