Kent

Jag önskar att jag hade en biljett till Kent på lördag!!!! Skulle vara så kul att gå på konsert, var så länge sen jag var på en, speciellt på en med Kent. Jag vill, vill, VILL ha en biljett! Ingen som känner för att ge mej en i alla-hjärtans-dag present?
Jag skulle vilja spola tillbaka tiden så jag valde bygg på gymnasiet så skulle det i alla fall vart lite större chans att jag hade haft ett jobb nu och där med pengar. Det är ganska mycket som jag ångrar att jag inte gjorde på ett annat sätt. Jag borde kanske börja leva lite mer i nuet? Fast det funkar inte för jag måste komma på vad jag ska göra i höst. Jag ska nog plugga om jag kommer in på nåt. Antingen vill jag läsa ekonomi, juridik, friskvård eller nåt med bygg tror jag.

image311

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback