Knapra era äckelpiller om ni tror det hjälper då!

Jag hatar när man bestämmer saker med folk och sen skiter dom bara i det. Bajs på er! Stör mej på att alla ska ha så jävla mkt problem oxå. Typ alla jag känner käkar piller för att de mår såå dåligt. Mår verkligen alla så jävla dåligt att  de måste knapra sina små äckelpiller eller är det bara en innegrej? Alla andra mår dåligt och käkar piller, jag mår nog oxå lite dåligt, måste fan gå till farbror doktorn och skaffa lite piller jag oxå så blir livet säkert mer meningsfullt och värt att leva...Men alla som vill kan ju knapra sina äckelpiller istället för att ta tag i problemen om ni tror att det funkar. Placeboeffekt var ett ord som döck upp i huvet nu undra varför?

Kommentarer
Postat av: Belle

finns det inte något mer du ogillar förutom de som är feta, sjuka, gamla eller har psykiska problem.
Din blogg börjar påminna om katrin schulmans...hon hatar också de feta...och barn...osv..här hittar du henne: http://www.stureplan.se/frame.php?main=/

Postat av: Ankan

Jo massor!!! Snorungar, blattar, idioter, kollektivtrafik, förseningar, slask, kyla, smuts, utvecklingstörda, knarkare, äckelgubbar, småkryp, utslag, fjollor, mormor, fjortisar, tiggare, pengabrist, optimister, bessevissers...skulle kunna göra en hur lång lista som helst jag stör mej jämt på saker och folk som är ivägen..

2008-02-16 @ 21:11:02
URL: http://mordvapen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback