Saknad

image310
Imorgon för ett år sen åkte jag till England, saknar stunderna jag har haft där. Det känns som att jag flydde från verkligheten när jag var där, som att det inte fanns några problem för dom var kvar hemma i Sverige. Snart flyttar Tessa till Uppsala för att bo där i ett par månader. Jag tycker hon ska flytta till Manchester igen istället så att jag har en anledning att åka dit. Kommer att hälsa på henne i Uppsala också och det är säkert skitkul där men det är ändå inte samma sak att åka till en annan stad som att åka till ett annat land...
Jag önskar att jag hade ett liv som var värt att leva, det känns så meningslöst nu. Gör ju för i helvete aldrig något meningsfullt allt känns så värdelöst. Måste fan skaffa mej ett liv! Hur man nu gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback