Snälla Gud gör mej 10 år äldre!!

Gaaah jag blir knäpp. Jag måste hitta sommarjobb, jag måste hitta nåt att plugga i höst, jag måste hitta nånstans att bo för får inte bo kvar här. Fast jag är nog bekväm och låter sommarjobbet, utbildningen och lägenheten hitta mej. Undra vad som händer om de inte hittar mej?
Fan jag vill vara typ 10 år äldre för då borde livet ha tagit tag i mej och gjort nåt vettigt av mej. Jag vill ha ett liv! Jag vill ha en utbildning, jag vill ha ett jobb, jag vill ha en lön jag kan leva på, jag vill ha nåt meningsfullt att leva för. Fast vem fan vet jag kanske är ensamstående alkoliserad morsa till två snorungar om 10 år, har för mej att Candra sa för nåt år sen att mitt liv skulle bli så, hon berättade vem pappan till ungarna skulle vara också. Hähä..Fan får panik över livet. Jag vill inte! Jag orkar inte! Jag blir illamående av tanken på framtiden jag vill bara gå och kräkas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan andas lugnt. Du är ju bara 21 år och dom flesta i din ålder nu för tiden vet inte vad dom ska bli eller vad dom ska plugga. Dock rätt många som hoppar på någon studie bara för att, men det brukar nte sluta så bra. Du h

2008-02-25 @ 16:38:48
Postat av: Ankan

Ja fatta ännu mer sorgligt att det finns fler idioter som jag. Om inte jag hade vart så jävla dum i huve hade jag haft ett jobb nu eller läst andra året på universitetet.

Postat av: Loookamerica

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-09-13 @ 11:29:42
URL: http://www.loookamerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback