Vinn en date!!

Givande svenskalektion vi hade idag vi skulle läsa men jag interjuvade folk istället först interjuvade jag Amanda som nyligen skaffat sig en blogg.

Hur känns det? Det känns bra jag hoppas att jag lyckas hålla den här bloggen vid liv har nämligen lyckats ta död på ett par stycken tidigare.
Vems bloggar läser du? Mest mina vänners men endel andra roliga också.
Vilken är den bästa bloggen du brukar läsa? Ankans
Sämsta? Luddes
Vem är du kär i? Min nya ko (som hon fick av sitt ex...)
Favorittandkräm? Jag vet inte (borstar du inte tänderna eller?)
Vad vill du läsaom i blogga? Vad folk har för sig och folk får gärna bjuda på sig själva.
Vad kommer vi aldrig få läsa om i din blogg? Sanningen
Vad sker i din värsta mardröm? Ludde kommer...paus..och sen säger han scccccch!
Och i den bästa? Eh jag får...eh en fluffig....eh...hundvalp
Vad kommer vi aldrig att få reda på om dig? Jag har ett lik i garderoben
Vad brukar du göra med det? Pass
Vad är det roligaste du har läst i en blogg? Oj någon hade skrivit om folk som gjort bort dig
När gjorde du bort dig senast? Kommer inte ihåg
Vad gjorde du då? Jag halkade på väg till bussen
Vilka droger har du använt? Jag testade alkohol en gång
Vilka droger vill du testa? Jag funderar på att testa alkohol igen
Hur mycket pengar gjorde du av med på sexpartyt? 447
Vad köpte du? Ett manssubstitut
Vad ska du göra på alla hjärtans dag? Jag och min ko ska dricka mjölk
Vad skulle du skriva i en kontaktanons? Ung blondin söker döv, stum kille, gärna blind
Vem är snyggast i klassen? Tina eller Mary
Hur känns det att vara dreadslös? Det känns rent

Sen ville Tina och Ludde också vara med och det fick dom för jag är så snäll.


Tina Ludde Amanda

Har du en blogg?
Tina: Nej fast vill ha en
Ludde: Jo jag skaffade en igår men den är hemlig tills vidare
Amanda: Ja http://sapire.blogg.se/

Avslöja en hemlis
Tina: Jag har haft sex med en tjej
Ludde: Jag tycker om smink
Amanda: Jag misstänker att jag var orsaken till mina hamstrars död

Favoritleksak?
Tina: Fotboll
Ludde: Lego
Amanda: Min nya sparko som låter när man stoppar in grejer i den

Favoritkroppsdel?
Tina: Hos killar: Armar och hos tjejer bröst
Ludde: Hos killar pungen och hos tjejer ansiktet
Amanda: Håret hos båda (Vilket hår?)

Vad är viktigast hos en partner?
Tina: Storleken
Ludde: Personligheten
Amanda: Mysfaktorn

Har du varit kär?
Tina: Ja
Ludde: Ja nyss..kär i kärleken
Amanda: Ja en gång eller två gåner

Hur måna har du hånglat med som mest på en kväll?
Tina: Mellan 3 & 6 st
Ludde: 4-5 st
Amanda: 2 kanske

Vad händer i din värsta mardröm?
Tina: Killen kommer innan jag kommer
Ludde: Ja brukar drömma att jag mördar folk
Amanda: Har redan svarat

Är du kär nu?
Tina: Ja vet inte bögen kan dra åt helvete
Ludde: Kanske
Amanda: Nej

Här försvinner Ludde utan att säga till och Tina och Amanda vill svara på normala frågor

Hur gammal är du?
Tina: 20+
Amanda: 20.0

Vad vill du bli när du blir stor?
Tina: Nya Britney Spears
Amanda: Nya Johnny Deep

Favoritfilm?
Tina: Donnie Brasko
Amanda: Torkel i knipa

Vilket djur liknar du?
Tina: Haj
Amanda: Pippifågel

Beskriv dig själv med 3 ord
Tina: Snäll, glad, högljud
Amanda: Späd liten varelse

Vad ska du göra idag?
Tina: Ut och gå med Sudden och hans hundar
Amanda: Kolla på möbler

Vad tar du för piller?
Tina: Lyckopiller =)
Amanda: Silca

Den som skriver roligaste komentaren vinner en date med valfri person av de som blev interjuvade. OBS! deltagarna i interjuvn kan ej vinna tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA

2008-02-13 @ 20:38:55
Postat av: amanda

är det ingen som vill ha oss?

Postat av: Belle

Jag uppskattade denna välgjorda och eftertänksamma intervjun mycket, men varför är inte jag med? Och om jag vinner vill jag byta min vinst till pengar, går det?

2008-02-13 @ 21:40:15
URL: http://isabelles9liv.blogg.se
Postat av: Ankan

Isabelle du är inte med i den här interjuvn för att du hade redovisning när vi gjorde den. Nej det går inte att byta mot pengar men om du vinner kan du ju testa att lämna in din dejt på pantbanken och se om du får nåt för den där ;)

2008-02-13 @ 22:12:31
URL: http://mordvapen.blogg.se
Postat av: Anonym

Försök inte! Här pantbankas inget jag vill ha en dejt

2008-02-20 @ 17:27:15
URL: http://sapire.blogg.se
Postat av: Erlinglina

Congratulations on a job well done. Thanks

2010-03-03 @ 15:46:31
URL: http://erlinglina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback