2007

Januari: Januari 2007 = Nyktert! Nästan i alla fall, drack ju nyårsaton och höll på fram till morgonen på nyårsdagen men det räknas inte. Var på väg hem vid kanske tre på morgonen på nyår och på vägen träffar jag lite schysst folk så hängde med dom på efterfest istället för att dra hem. Resten av månaden blev ju nyktert eftersom jag hade ett vad om att jag skulle vara nykter i två månader, jag klarade första månaden utan problem. :)

Februari: Sorgens månad. Jag bröt vadet på min födelsedag, kändes som att det inte fanns någon mening med det längre. Jag åkte till England i mitten av denna månad och var borta en vecka, det var så jävla skönt att komma bort ett tag. På vägen hem var flygen försenade både från Manchester och Köpenhamn. När jag väl satt på planet från Mancheser var jag övertygad om att jag inte skulle komma av det planet med livet i behåll så började tjuta som fan men lyckades sluta när planet väl lyft. När det blev mer krångel i Köpenhamn så släppte allt och jag satt och tjöt i timmar över allt och inget, det var så jävla skönt att få gråta av sej all skit.
Jag fick inte tag på någon biljett till Metallica vilket ledde till att jag började tjuta och sen kuggade jag uppkörningen och då tjöt jag ännu mer. Mådde så dåligt över andra grejer den här tidpunkten så började tjuta för minsta lilla ibland. Tror aldrig jag tjutit så mycket förr som jag gjorde denna månad.

Mars: Hoppade av skolan och började ha praktik på Maxi istället. Jag fick körkort. Var på Risted Fist med Jonas & Lisa

April: Hade påskolv och det blev jäkligt mycket festande det lovet och kul hade vi :)

Maj: Jag åkte till Manchester en vecka. Jag älskar den staden det är så jävla kul att shoppa där! Jag saknar det stället så mycket. Det är en plats som får mig att må så bra. *Saknar*

Juni: Kryssning och Stockholm med Hanna, Jenni & Erika. Sen var det studentveckan där champangefrukosten var det absolut roligaste. Jag införskaffade mig min första bil kvällen innan vi for till Hultsfred. Hultan var som vanligt skitkul och där träffade vi några underbara människor från Halmstad som vi hängde ganska mycket med. Midsommar och bad i blomkrukor på stan. Årets roligaste fest inträffade denna månad då vi bl.a. åkte runt i en van. Candy och Hanna bodde hemma hos mej.

Juli: Jag och Candy jobbade med att renovera lekplatser. Jag hade min kamera i en väska där det fanns en ölburk som gick sönder så att kameran fick bada i öl vilket den inte tålde så den dog men jag fick en ny mycket bättre kamera så det gjorde inget. Det var visfestival i Västervik som jag och Sofia var på. Jag och Hanna for till Halmstad och hälsade på våra kära små vänner från Hultan.

Augusti: Jag fick för mig att jag inte skulle vara anträffbar på ett tag så jag stängde av mobilen och satt inget vid datorn, tror jag klarade i knappt en vecka. Frank, Carro & Mange var här och hälsade på. Började folkhögskola.

September: Fredde & Gretha gifte sig, de var jättefina och på festen efteråt var det jättekul och jättegod mat . Jag vill gå på bröllop igen!! Jag gjorde ett jävla arbete om eskimåer som jag gnällde jättemycket över.

Oktoner: Jag körde nästan ihjäl Pernilla & Andreas efter att vi vart på studiebesök i en kyrka. Höstlov var lite deppig ett tag där men det gick över mot slutet av veckan.

November: Höstlov forsatte och jag följde med till landet och deltog i den årliga traditionen punch och ärtsoppa. Var i Vimmerby en sväng och fick en gratissminkning och sen blev det julmarknad i Västervik. Jag fick punktering och fick därmed läara mig att byta däck. Jag fick soppatort. Bakade pepparkakor.

December: Var på Das Boot med massor folk. Juldagsfest hos Jonas och nyårsfest hos Fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback