De Senaste Dagarna

I tisdags fick jag mitt efterlängtade Guitar Hero och det visade sig att jag inte var så överdrivet bra men framåt kvällen hade jag till slut klarat en hel låt i alla fall. =) Var och tränade fys med Pernilla på Hälsostudion ockå och fy fan vad otränad jag är, jag har fortfarande träningsverk liksom. Min lilla älskling Cassandra var här också. =)
I onsdags var jag på stan med Tina och på kvällen hade jag ångest och var helt, helt, helt jävla borta.
Igår hände typ inte ett skit. Kul att ha börjat skolan igen. Vår klass är så sjuk rolig vi diskuterar så sjuka grejer =)
Idag fyller min moster år så har vart där och käkat. Vi fick olivrulle & sallad (som jag gjorde) och saffranrisgrynsgrötskaka. Asgott!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanderveronika

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback