Företagsekonomi A På Distans

Oh fy fan vad glad jag är över att jag ska läsa företagsekonomin på distans. Fick precis ett samtal från läraren jag ska ha och hon verkar ju vara lite smått virrig. Hon ringde nämligen för att meddela att hon glömt bort att hon skulle ha informationsträff om kursen idag  vilket jag inte ens hade fått reda på tidigare så det gjorde ju inte mig nåt. Och saken är den att jag pratade med henne tidigare idag för att få mina inloggningsuppgifter och då sa hon att informationsträffen är på onsdag kl 16:00 och nu sa hon att det är på onsdag kl 16:15 ja hon verkar ha sån koll alltså! Tror inte ens hon kommer ihåg att hon pratat med mig tidigare. Hon ringde till Jockes telefon också och det var ju inte direkt hans nummer jag har lämnat. Vart fick hon hans nummer ifrån?
Vi ska använda läroboken Mega Företagsekonomi A från Bonniers förlag, någon som möjligen har den boken att låna ut till mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback